להצטרפות*3080

גודל טקסט

5 הסיבות שפוגמות בצריכת המגנזיום שלכם

הגוף שלנו צריך מגנזיום מסיבות רבות, אבל יש כמה דברים שאתם עושים שעלולים לפגוע בצריכה שלו. כדאי לדעת

  • הזעה והשתנה מרובה –הזעה מרובה והשתנה מרובה גורמות זליגה של מגנזיום מהגוף, לכן, חשוב מאוד להחזיר את המגנזיום במצבים כאלו, בעיקר לאנשים העוסקים בספורט ומזיעים הרבה, וזקוקים למגנזיום להובלת החמצן לשרירים ולשיפור היכולות של השריר
  • אכילת אוכל דל במגנזיום – מזונות מתועשים ומעובדים  כגון דגנים שעברו זיקוק כמו קמח לבן, ממתקים  ותפריט הדל בירקות ( בעיקר עליים ירוקים ), קטניות , אגוזים ןגרעינים פוגעים בצריכת המגנזיום היומית שלנו.
  • שתיית מים הדלים במגנזיום– מי שתייה  משפיעים על צריכת המגנזיום היומית שלנו. גם מפני שספיגת המגנזיום לגוף ממים גבוהה בהשוואה למזון, וגם  מעצם העובדה שאנחנו שותים מים לאורך היום, בכמויות גבוהות יחסית (כן, המגנזיום נשאר במים גם אם מכינים מהם קפה, תה או תבשילים). כעקרון, מים ממקורות טבעיים בארץ ישראל נוטים להיות בעלי תכולה גבוהה של מגנזיום. לעומת זאת מים מותפלים אינם מכילים מגנזיום כלל. ככל ששיעורי ההתפלה בישראל עולים מי הברז ומי הברז המסוננים שאנו שותים הופכים דלים יותר ויותר במגנזיום לכן  כדאי לבחור במי שתייה ממקורת טבעיים המכילים מגנזיום כמו מים מינרליים, העשירים במגנזיום וסידן, ודלים בנתרן
  • צריכה של אלכוהול, סמים ותרופות מסוימות ,  מגבירה את איבוד המגנזיום בשתן, ומעלה סיכון לחסר במגנזיום
  • מתח נפשי –מצבי סטרס ולחץ מעלים את רמת האדרנלין בגוף, דבר המגביר  גם הוא איבוד של מגנזיום בשתן

לקבלת הצעת מחיר לשירות הברים שלנביעות

מחשבוןצריכת מים

הורידו את האפליקציה