להצטרפות*3080

גודל טקסט

שתיית מים מרובה בדרך ללידה

בדרך ללידה: 7 טיפים שיזכירו לך לשתות מספיק, אספנו עבורך את כל המידע שיהפוך את שגרת השתייה שלך לאיכותית יותר. במספר כללים פשוטים שתוסיפי לשגרת יומך תוכלי לוודא שאת מספקת בעבורכם את צריכת המים המומלצת.

למה לשתות מים מינרליים?

בזמן ההריון ובמהלך תקופת ההנקה גוף האישה זקוק למים יותר מתמיד. המים חיוניים כדי לשמור על כמות מספיקה של מי שפיר, להעביר את הוויטמינים והמאכלים הבריאים שאת צורכת לתאי הדם ומשם לשליה, ולהגביר את ייצור החלב בהנקה. שתיית מים בכמויות מספיקות גם עוזרת למנוע תופעות הריון שכיחות כמו דלקות בדרכי השתן, עצירות, עייפות, תחושת נפיחות, טחורים, גלי חום, בחילות, צרבות ובצקות.

באופן טבעי, המשקה המומלץ ביותר בהריון ובהנקה הוא מים מינרליים. עדיף להעביר לתינוק או לעובר כמה שפחות חומרים מיותרים, ממתיקים למיניהם וצבעי מאכל ולהתמקד במשקה הבטוח והבריא ביותר.

שתיית מים מרובה של מים מינרליים בזמן ההריון 

על פי הוועדה למזון ולתזונה של האקדמיה הלאומית האמריקאית למדעים, כמות השתייה המומלצת לאישה הרה היא 2.3 ליטרים ביום (כ-12 כוסות של 200 מ"ל נוזלים). סך כל כמות המים שגופה זקוק לקבל ביום ממזון ומשתייה יחד עומד על 3 ליטרים. אישה מניקה, שמאבדת נוזלים רבים בשעת ההנקה, זקוקה אפילו ליותר מ-3 ליטרים ביום.

קחי מספר טיפים שיעזרו לך להקפיד על שתיה מרובה של מים וגם ליהנות מזה על הדרך.

הורידי אפליקציית מעקב, קני בר מים מינרליים, שימי תזכורות בטלפון: כל הדרכים לשמור על שגרת שתייה במהלך ההריון וההנקה

שלבי את שתיית המים בשגרת היום הקבועה

אם כבר יש לך שגרת בוקר וערב מוצלחות, הפכי את שתיית המים המינרליים לחלק מהן. את עדיין יכולה לשתות קפה בבוקר, אבל קבעי לעצמך חוק שלפני הקפה את שותה שתי כוסות מבר המים המינרליים במטבח. אחת הדרכים הטובות לא לפספס היא לשתות כוס מים באותה שעה מדי יום – למשל, מיד אחרי שיצאת מהמקלחת בבוקר או מיד אחרי ששטפת את הפנים לפני שאת הולכת לישון. דרך טובה נוספת לזכור לשתות היא לעבור במטבח ולמזוג כוס מבר המים מיד אחרי כל ביקור בשירותים.

הניחי כוסות מים בנקודות מפתח

ליד המיטה, ליד דלת היציאה, על שולחן העבודה בבית ובמשרד. כשהמים יהיו לך מול העיניים במקומות שבהם את תמיד נמצאת, יהיה לך קל יותר לזכור לשתות.

פנקי את עצמך במים איכותיים

בתקופת ההריון וההנקה חשוב להקפיד יותר מתמיד על איכות המים שאת מכניסה לגוף. במי ברז עלולים להיות כימיקלים, מתכות ושלל חומרים לא בריאים שעדיף להימנע מהם. הקפידי לשתות מים מינרליים טבעיים שעברו את בדיקות האיכות המחמירות ביותר.

קני בר מים מינרליים

במקום לסנג'ר את בן הזוג לסחוב בקבוקים כבדים, כדאי ללכת על האופציה היעילה והנוחה ביותר – בר מים מעוצב ומתקדם, שאפשר פשוט לגשת אליו ולמזוג כוס מים מינרליים טעימים ונקיים בכמה טמפרטורות שונות. כשהמים טעימים במיוחד ובטמפרטורה שנוחה לך, אין ספק שתהיה לך ולכל המשפחה מוטיבציה לשתות יותר.

עקבי אחר צריכת המים

אפליקציות כמו Waterlogged או Daily Water עוזרות לעקוב, לשמור ולנתח את צריכת המים היומית. הורידו אותן.

שימי תזכורות בסמארטפון

קל מאוד לתכנת בטלפון כמה התראות במשך היום שיזכירו לך שהגיעה השעה לשתות כוס מים. זה אולי מרגיש קצת מוגזם, אבל אין כמו צלצול רועם באמצע היום כדי לאפס אותך.

עשי מזה משחק

צ'פרי את עצמך בכל פעם שתשיגי התקדמות יפה בשגרת משמעת המים שקבעת. למשל: אם עמדת בשתיה מרובה של מים במשך שבוע שלם, פנקי את עצמך במשהו שאת לא עושה בדרך כלל. זה גם עובד הפוך. לא הקפדת על שתייה מספיקה? אסור לך לראות סדרות טראש או לשחק בקנדי קראש עד שמשלימים את החסר. האמיני לנו, זה עובד.

למאמרים נוספים על הריון ולידה

לקבלת הצעת מחיר לשירות הברים שלנביעות

מחשבוןצריכת מים

הורידו את האפליקציה