להצטרפות*3080

גודל טקסט

מינרלים סידן ומגנזיום - חשיבות שתיית מים מרובה בהריון

יתרונות המינרלים שבמים

המינרליים שבמים - יתרונות בריאותיים נוספים של המים 

מחקרים שנערכו בעשורים האחרונים מעידים על יתרונות בריאותיים של מים בזכות הרכבם. מכיוון שהשמנה הפכה להיות הבעיה הבריאותית העיקרית בעולם המערבי, מתקיים חיפוש מתמיד אחר מקורות מזון עשירים ברכיבי תזונה שתרומתם הקלורית תהיה מזערית ככל האפשר. מים, שהם חסרי קלוריות, יכולים להוות פתרון מצוין כמקור של כמה מינרלים החיוניים לגוף.

מים מינרליים כמקור נוסף לצריכה של סידן ומגנזיום:

המינרלים העיקריים שניתן לקבל מן המים הם סידן ומגנזיום. מחקרים שנערכו על מנת לבדוק את ההשלכות הבריאותיות של מים מינרליים גילו כי סידן ומגנזיום שמקורם במים מינרליים נספגים היטב בגוף האדם. כל החוקרים מסכמים כי סידן שמקורו במים מינרליים נספג בשיעור גבוה השווה לזה של חלב ומוצריו. העובדה שמים נצרכים בכמויות קטנות לאורך היום, וחלק משמעותי מהם נצרך יחד עם מזון,  מגבירה עוד יותר את תרומתם  למאזן הסידן היומי.

יתרון נוסף של המים טמון בכך שניתן בעזרתם להגביר את צריכת הסידן והמגנזיום  מבלי הצורך לשנות הרגלי חיים ומבלי לצרוך מזון המכיל קלוריות ושומן. מסקנת החוקרים היא שמים העשירים  בסידן ומגנזיום יכולים להיות מקור חשוב , בנוסף למזון, להשלמת הדרישה היומית.

סידן ומגנזיום- מינרלים  חשובים להריון בריא

סידן ומגנזיום משתתפים במבנה העצם והשיניים ובנוסף, הסידן משתתף בוויסות תהליכים תוך-תאיים חשובים. המגנזיום משתתף בתהליכים יוצרי אנרגיה בגוף. לפיכך שניהם חיוניים הן לעובר המתפתח והן לגוף האישה אשר נושאת אותו.

הקשר בין סידן , מגנזיום ורעלת  הריון ( פירכוסים  המלווים  בלחץ דם גבוה , בצקת והפרשת חלבון בשתן ) ידוע ומתועד כבר מתחילת שנות השמונים. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצאו שיתכן ולצריכה מספקת של סידן ומגנזיום תפקיד במניעה של רעלת הריון. במחקרים שנערכו בקרב נשים בהריון  נמצא כי תוספת של סידן ומגנזיום יכולה להפחית את תופעת הרעלת ולחץ דם גבוה בהריון בכ- % 60 עד 70%.

עלייה  בצריכה של סידן הזמין לספיגה, בקרב נשים הרות יכולה להוות פתרון יעיל, זול ובטוח להפחתת השכיחות של רעלת הריון.
מחסור במגנזיום עלול להיות קשור להתכווצויות ברגליים,תופעה נוספת הקשורה להריון. נמצא כי לנשים הסובלות מתופעה זו יש רמות נמוכות של מגנזיום בדם.

מהי הקצובה היומית המומלצת של סידן ומגנזיום בהריון?

סידן

  •  1,300 מ"ג (מתחת לגיל 19(
  •  1,000 מ"ג (בגילים 50- 20))

 
מגנזיום:

  • 400 מ"ג (מתחת לגיל 19)
  • 350 מ"ג (בגילים30 – 20)
  • 360 מ"ג (בגילים 31-50)

כיצד אפשר להגיע לצריכה מספקת של סידן ומגנזיום? 

על ידי תפריט מגוון העשיר בסידן ומגנזיום:

  • סידן: מוצרי חלב, שקדים, טחינה ( עדיף משומשום מלא), תאנים מיובשות, ברוקולי, גבעולי סלרי, במיה ומים בעלי תכולת סידן משמעותית.
  • מגנזיום: שקדים, גרעיני דלעת, חיטה מקמח מלא ומוצריה, ארטישוק, רסק עגבניות ומים בעלי תכולה משמעותית של מגנזיום.

טיפת מושג:

  • המים של נביעות מספקים לך כמות משמעותית של סידן ומגנזיום, המים המינרליים הטבעיים של נביעות מכילים כמות משמעותית של סידן (57 מ"ג לליטר) ומגנזיום (23 מ"ג לליטר).
  • שתיית 2.5 ליטר של המים המינרליים הטבעיים של נביעות מספקת לגופך:
    143 מ"ג של סידן (המהווים 14% מהקצובה היומית המומלצת) ובנוסף 58 מ"ג של מגנזיום (שהם 16% מקצובת המגנזיום היומית הממוצעת) 

מים בוחרים לפי תכולת המינרליים:  

מים אינם רק מים. מלבד הנוזלים הם מכילים רכיבים רבים נוספים אשר חלקם עלולים להזיק וחלקם טובים וחשובים לבריאות. כולנו שותים מים באופן קבוע ולאורך שנים ארוכות ולכן  לאיכות המים יש חשיבות גדולה במיוחד. בשל העובדה שיש הבדלים רבים בתכולת המינרלים שבסוגי המים העומדים לרשות הצרכן, כאשר את בוחרת מים לשתייה כדאי לך לקחת בחשבון את התוכן המינרלי האמיתי שלהם. ככל שתכולת הסידן והמגנזיום שבמים המינרליים גבוהה תרומתם לבריאותך משתפרת.

סיבות טובות לבחור נביעות , גם בהיריון:

  • נקיים ובטוחים לשתייה
  • נמצאים תחת פיקוח הדוק ויומיומי
  • מכילים כמות משמעותית של סידן ומגנזיום התורמים להריון בריא

מאמרים נוספים על הריון ולידה:

הצטרפי עכשיו למגוון שירותי בר מים נביעות ותהני ממים מינרליים בריאים כל השנה!

 

לקבלת הצעת מחיר לשירות הברים שלנביעות

מחשבוןצריכת מים

הורידו את האפליקציה