להצטרפות*3080

גודל טקסט

אתם כבר לא חיים בטבע – שתו מים

בניגוד למזון, נותר מרכיב אחד ללא שינוי בכל הנוגע לתזונה האנושית. המים – אותו נוזל שקוף וחסר טעם או ריח, המהווה את הבסיס לכל צורת חיים על פני כדור הארץ.

בימי קדם, טרם המצאת מיזוג האוויר, מערכות החימום או הבניינים הסגורים, היו בני האדם חשופים למזג האוויר, וגופם סיגל לעצמו תכונות המתאימות לאיזור המחיה בו נמצאו. כך קיבלו הכושים את עורם השחום והאירופים את עורם הלבן, וכך הורכבה הדיאטה המקומית בהתאם למזון הנמצא באותו אזור מחיה וזמינותו.

אולם בניגוד למזון, נותר מרכיב אחד ללא שינוי בכל הנוגע לתזונה האנושית. המים – הנוזל השקוף וחסר הטעם או הריח, המהווה את הבסיס לכל צורת חיים על פני כדור הארץ.

המים מרכיבים בין 60-70 אחוזים ממשקל הגוף, והם נמצאים כמעט בכל תא בגוף האנושי בצורה כזו או אחרת.העור האנושי הוא האיבר החשוף ביותר לנזקים חיצוניים הן בגלל שטחו הגדול הנחשף כלפי חוץ, הן בגלל כמות המים שהוא מכיל והן בגלל היותו המחסום העיקרי המפריד בין המערכות הפנימיות לסביבה החיצונית. מחלות עור רבות קשורות באופן ישיר או עקיף לתכולת הנוזלים בתאי העור, ושימוש בדטרגנטים, ישיבה במזגן או באיזור מחומם יכולים להשפיע מהותית על בריאותו של העור, בעיקר במצב של מאזן נוזלים שאיננו תקין.

מחלות עור כמו אורטיקריה, פוגעות מהותית באיכות החיים של החולה, כאשר שתיית מים ושמירה על הידרציה טובה של העור יסייעו בהחלט בשיפור המצב.

שתייה מרובה – הדרך הטבעית לאזן ולטפח את העור שלכם

אולם לא רק מחלות עור הן סיבה טובה לשתייה מרובה של מים.תאי העור הם הכלי להוצאת עודפי נוזלים מהגוף ולוויסות הטמפרטורה שלו, בתנאים מסויימים יכול מאזן המים בתאי העור להשתנות ולהגביר תופעות לא נעימות כמו עור יבש, גרד בעור ותפרחות למיניהן. מים אמנם אינם תרופה מוגדרת, אך אין ולו רופא בודד שיערער על חשיבותם כאמצעי מניעה לבעיות רפואיות הקשורות בעור.

הידרציה טובה של העור מסייעת בשמירה על גמישות העור ומראהו הצעיר, ויחסכו למעוניינים בכך כסף רב המוצא על קרמים, סרומים ופטנטי קסם אחרים המיועדים למתוח ולמצק את העור. לעיתים התשובה פשוטה הרבה יותר ונמצאת ממש בטווח הברז הקרוב. מים בכמות מספקת אינם נדרשים לפי רמת הצמא האישי של כל אחד, אלא נקבעים בהתאם לפרמטרים הנמצאים בסביבה, מיזוג אוויר, קור קיצוני או חום קיצוני יקבעו האם הגוף זקוק למים גם אם אינכם צמאים.

לכן הקפידו לשתות באופן קבוע גם כאשר אינכם צמאים.

כמות המים הדרושה משתנה בהתאם לגיל וגודל, ובנוסף בהתאם לפעילות הגופנית המבוצעת, והתזונה הנצרכת על ידכם. אכילה מרובה של פירות וירקות טריים תוסיף לכם כמות נכבדה של מים בתזונה, אך איננה תחליף למים מינרליים לשתיה. ללא שתיה מספקת תתייבש השכבה התת עורית שלכם, העור ייהפך לגמיש פחות, מחוספס, ועלול להיסדק ולהתקלף. 

הקפידו על מים זמינים בכל שעות היום. הכניסו בכל בוקר בקבוק מים מלא לתיק ושתו ממנו בכל הזדמנות.

לקבלת הצעת מחיר לשירות הברים שלנביעות

מחשבוןצריכת מים

הורידו את האפליקציה