להצטרפות*3080

גודל טקסט

האם אתם יודעים מה לאכול ולשתות כדי להגדיל את צריכת המגנזיום?

אחד המינרלים החשובים לגוף האדם הוא המגנזיום. המגנזיום מעורב ב 300 תהליכים שונים בגוף, בינהם שמירה על קצב הלב, טונוס השרירים, ותהליכים מטבוליים שונים.

צריכת המגנזיום שלנו מגיעה בעיקר מהתזונה שלנו, ומשרד הבריאות ממליץ על צריכה של כ 420 מ"ג ליום לגבר, וכ 320 מ"ג ליום לאישה. מחקרים מראים שבישראל צריכת המגנזיום נמצאת ברף התחתון של ההמלצות, אז אם אתם רוצים לשמור על הלב שלכם, השרירים השלד, ותהליכים מטבוליים בגוף, כדאי מאוד להגדיל את צריכת המגנזיום.

איך עושים את זה? האם אתם יודעים מה אתם צריכים לאכול כדי להגדיל את צריכת המגנזיום?  באיזה מזונות ומשקאות קיים מגנזיום ובאיזה פחות?

 
 

לקבלת הצעת מחיר לשירות הברים שלנביעות

מחשבוןצריכת מים

הורידו את האפליקציה