צ'אט עם נציג מכירות

האם אתם יודעים מה לאכול ולשתות כדי להגדיל את צריכת המגנזיום?

אחד המינרלים החשובים לגוף האדם הוא המגנזיום. המגנזיום מעורב ב 300 תהליכים שונים בגוף, בינהם שמירה על קצב הלב, טונוס השרירים, ותהליכים מטבוליים שונים.

מאת: מערכת נביעות | | 10 Oct
מבחר מאכלים ממבט על - בננות, קטניות, אבוקדו, כרוב, עשבי תיבול, שוקולד

צריכת המגנזיום שלנו מגיעה בעיקר מהתזונה שלנו, ומשרד הבריאות ממליץ על צריכה של כ 420 מ"ג ליום לגבר, וכ 320 מ"ג ליום לאישה. מחקרים מראים שבישראל צריכת המגנזיום נמצאת ברף התחתון של ההמלצות, אז אם אתם רוצים לשמור על הלב שלכם, השרירים השלד, ותהליכים מטבוליים בגוף, כדאי מאוד להגדיל את צריכת המגנזיום.

איך עושים את זה? האם אתם יודעים מה אתם צריכים לאכול כדי להגדיל את צריכת המגנזיום?  באיזה מזונות ומשקאות קיים מגנזיום ובאיזה פחות?

מערכת נביעות  |

מערכת נביעות |

איזה בר מים הכי מתאים לכם? תנו לנו לעזור.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אנא הזינו שם מלא
אנא הזינו מספר טלפון
אנא הזינו כתובת מייל

איזה בר מים הכי מתאים לכם? תנו לנו לעזור.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.